مرکز تماس تحت شبکه
سرویسی منحصر به فرد برای یکپارچهسازی ارتباطات درون و برون سازمانی
با خدمات راه اندازی مرکز تماس، امکانات بی نظیری در اختیار کسب و کارهای متوسط و بزرگ قرار می گیرد . اولین مرکز تماس (کال سنتر) هوشمند در ایران است که برخلاف قوانین سخت گیرانه مراکز تماس دیگر، امکان پاسخگویی به حجم تماس کم (زیر ۱۰ هزار دقیقه در ماه) را نیز دسترس شما قرار داده است
VOIP
که به عنوان تلفن اینترنتی نیز شناخته می شود. در صورتی که از اتصال اینترنت با کیفیت برخوردار باشید، می توانید جهت برقراری مکالمات تلفنی، ویپ را جایگزین خطوط تلفن سنتی نمایید
VOIP
ز جمله ویژگیهایی که افراد را به سمت ایجاد یک مرکز تماس ویپ سوق میدهد میتوان به کم هزینه بودن و راهاندازی آسان این نوع سیستم نسبت به مرکز تلفنهای قدیمی اشاره کرد. هزینه راهاندازی یک مرکز تماس VOIP به مراتب کمتر از مراکز تماس سنتی است. از همین رو افرادی که قصد ایجاد یک مرکز تماس برای شرکت، سازمان، اداره، موسسه و … خود را دارند، بهتر است این سرویس را انتخاب نمایند
VOIP
جایگزین مرکز تلفنهای قدیمی شده است. مرکز تماس ویپ با توجه به امکاناتی که دارد میتواند خدمات متنوعی را به کاربران ارائه میدهد. از جمله اینکه مکالمات را ضبط کرده، تماس گیرندگان را در صف انتظار نگه داشته و داخلیهای مورد نظر را متصل میکند. همچنین مرکز تماس ویپ میتواند ارتباطهای داخلی را در بین چند دفتر از یک شرکت تحت شبکه انجام دهد